Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Floor Peters - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Floor Peters - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 Maart 2015 | Nederland, Denekamp

Hallo iedereen,

Het is dan ein-de-lijk zover. Na een jaar gewacht te hebben sta ik nu op het punt om mijn droom werkelijkheid te maken.
Net mijn koffer een paar keer gewogen en er tot drie keer toe dingen uitgehaald. Ja.. Hij was te zwaar. Ik moest dan ook perse dat ene paar plateau schoenen mee hebben. O ja, en die enorme beer van Centropa..

Over een kwartiertje vertrek ik naar Düsseldorf en dan denk ik dat de spanning toe gaat nemen. Ik ga onwijs genieten van de reis en er een super mooie tijd van maken. Natuurlijk kunnen jullie mijn avonturen op dit klein stukje internet volgen. Het is een raar idee dat mijn volgende blogpost vanuit Cape Town zal zijn. Een mooi vooruitzicht, dat wel.

Tot snel!

Groetjes,
Floor


  • 14 Maart 2015 - 15:39

    Julie :

    Hoi Floor!

    Veel plezier in Afrika!
    Ik ga al je berichtjes lezen!
    Mij lijkt me het best wel spannend om alleen te vliegen en naar Afrika te gaan. Maar natuurlijk ook wel super gaaf!

    Groetjes Julie

  • 15 Maart 2015 - 22:24

    Diana:

    Heel veel plezier in Afrika! Super stoer dat je dit doet. Ik hoop dat je er ontzettend van kunt genieten.

  • 16 Maart 2015 - 13:26

    Anne :

    Hoi FLoor,

    Hoe was de reis? Goed aangekomen? Ben benieuwd naar je 1e indrukken.

    Groetjes van Anne .. (Hunenborgh collega)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Actief sinds 02 Maart 2015
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 6107

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 19 Mei 2015

Vrijwilligerswerk in Kaapstad

Landen bezocht: